מגדלור ניוז

שלושה בני אדם טבעו לפנות ערב בחוף האקוודוקט בקיסריה.

בשעה 19:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על 2 טובעים שנמשו מהמים בחוף האקוודוקט בקיסריה. לאחר פעולות החייאה ממושכות חובשים ופראמדיקים של מד”א קובעים את מותו של גבר כבן 50 ומפנים לבית החולים הלל יפה 2 גברים בשנות ה-30 במצב קל.

פארמדיקית מד”א שקד חג’אג’ סיפרה: “כשהגענו למקום ראינו מקו החוף 2 גברים שמביאים אלינו 2 נפגעים בחסקה. אחד מהטובעים גבר כבן 50 שהוצא מהמים היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר פעולות החייאה ממושכות נאלצנו לקבוע את מותו. הטובע השני שסבול מקושי בנשימה טופל במקום ופונה במצב קל לבית החולים יחד עם אחד מן המחלצים שגם הוא נפגע באורח קל. המחלץ השני נבדק במקום ולא נזקק לטיפול רפואי.”

נפתלי פייברגר חובש איחוד הצלה מסר: “צעיר ששהה במקום סיפר כי הוא משה אותו מהמים ללא הכרה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות בזירה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי הלל יפה תוך כדי פעולות החייאה – בשלב זה מצבו מוגדר אנוש. כמו כן הענקתי סיוע לצעיר שמשה אותו מהמים, ולצעיר נוסף שנמשה אף הוא מהמים במצב קל, לאחר מכן גם שניהם פונו לבית החולים”.

אביבה זאבי חובשת איחוד הצלה מסרה: “ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן למרבה הצער נקבע מותו. כמו כן הענקנו סיוע במקום לשני צעירים שפונו למרכז הרפואי הלל יפה במצב קל”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן