מגדלור ניוז

400 סרטונים קשים, מאות סעיפי תקיפה והתעללות ב 23 פעוטות. הפיקוח כשל בתפקידו! לא פתח מצלמות באוקטובר מה שיכול היה כנראה להפסיק את הסבל והגהנום של הילדים. מחר בשעה 20:00 הודיעו הורים כי הם יוצאים לרחובות בהתאם למוקדי ההפגנות לזעוק את הזעקה של הילדים. בין המוקדים בהם תיערך ההפגה: חדרה בצומת המשטרה. 

אילנה קובר הגננת מאילת מעל 30 שנה, פעלה לפי כתב האישום באלימות שיטתית מדי יום באינספור אירועים. ההורים מציינים: “אנחנו נצא לרחובות. אנחנו נדרוש ממשרד החינוך לפעול באופן מידית למען הילדים שהוא אמור לשמור עליהם ולתקן את חוק המצלמות בהתאם לתוכנית שהגיש יו”ר הקואליציה אופיר כץ. אנחנו דורשים להגן על הילדים שחוזרים נכים וחבולים בגופם ובנפשם! אותם ילדים עולים לחינוך המיוחד, מעוכבי התפתחות, בעיות קשות לעתיד וצריך לעצור את זה ועכשיו”.

קצת מכתב האישום: “פעוטי הגן ישבו מסביב לשולחן האוכל ואכלו. אחת מהמטפלות ניגשה לפעוט, סטרה לו וצעקה עליו. הנאשמת נכנסה אל החדר, ניגשה אל הפעוט, אחזה בראשו מאחור, הייתה את ראשו לאחור וגררה אותו יחד הכיסא והרחיקה אותו משולחן האוכל. לאחר מכן טלטלה הנאשמת את הפעוט מספר פעמים”.

“הנאשמת ניגשה לפעוטה אשר ישבה וקראה ספר, צבטה אותו בפניה וסטרה לה, אחזה בה והוציאה אחזה בספר, ניגשה אל אחת מהתינוקות ששכבה אותה מהחדר. לאחר מכן שבה אל החדר כשהיא בה, והכתה אותה מספר פעמים באמצעות והביטה הטחת הספר בפניו, ודחפה את התינוקת לצד גופה בצמוד אל הקיר”.

לאחר מכן אחזה בתינוקת, השכיבה אותה בחוזקה על גבה, הצמידה את אגרופה אל צווארה של התינוקת ודחפה בתנועות חזקות את אגרופה לצווארה מספר פעמים. התינוקת בכתה. בשלב מסוים אחזה הנאשמת ברגלי התינוקת, משכה אותם לאחור לעבר פניה של התינוקת בחוזקה והצמידה אותם לפניה של התינוקת למשך שניות ארוכות כשבגד הגוף המופשל מוצמד אף הוא לפניה של התינוקת. והוציאה אותה באגרסיביות מהחדר. בהמשך לכך אחזה הנאשמת בידה של התינוקת הנאשמת ניגשה לתינוק נוסף שהיה בחדר, אחזה בזרועו והניפה אותו אל מחוץ לחדר”.

ועוד סעיפים על פני 30 עמודים בכתב האישום שהוגש היום לביהמ”ש המחוזי בב”ש.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן