מגדלור ניוז

עיריית חדרה הודיעה השבוע על המנהלים החדשים שייכנסו בשנה הקרובה למערכת החינוך העירונית. 
אלעד לידור יחליף את נורית פריימן בניהול בית הספר "הגורן". אלעד בעל תואר ראשון ושני לכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת חיפה, בוגר תכנית חותם להוראה ובוגר תכנית לשם- עתודה ניהולית. בשנים האחרונות שימש כרכז השכבה הבוגרת ומחנך בביה"ס יסודי בעיר חיפה. ״אני מאמין בקידום שיוויון הזדמנויות לכל ילד.ה ורלוונטיות של מערכת החינוך לקהילה״.

ליטל גרבץ צבי תחליף את עינב שחר-מלר בניהול בית הספר "קפלן". ליטל בעלת תואר ראשון במשפטים וממשל מאוניברסיטת רייכמן, תעודת הוראה – הסבת אקדמיים ממכללת לוינסקי לחינוך, תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך ממכללת מל"א ובוגרת מכון אבני ראשה – המסלול להכשרת מנהלים. את דרכה החינוכית התחילה בבית הספר "הגורן" ושימשה בתפקידים ריכוזיים רבים במערכת, לרבות ריכוז פדגוגי וחברה בצוות ניהול.

המנהלים חדשים בחדרה | דוברות העירייה

״תפיסתי החינוכית מושתתת על התבוננות בפרט, תוך מתן מענה לצרכיו הייחודיים, לצד פיתוח מצוינות ערכית, חברתית ואקדמית, באופן שיאפשר לכל באי בית הספר למצות את יכולותיהם וכישוריהם וישפיע על מידת תרומתם לחברה בעתיד״.

בתוך כך, העירייה דיווחה השבוע על שבוע נוסף של קייטנה בגני הילדים ובכיתות א'-ג' בחודש אוגוסט: העיר חדרה מרחיבה את המחזור השני של הקייטנות העירוניות, ותאריך את המסגרות החינוכיות עד ל-10.8. ראש עיריית חדרה בפועל ניר בן חיים וסגן ראש העיר ויו"ר פנאי העיר שלמה בוזגלו,  החליטו על הארכת הסבב השני של קייטנות הקיץ בשבוע נוסף.

ההארכה תינתן לילדי הגנים ולבוגרי כיתות א'-ג' בקייטנות של עמותת פנאי העיר ומתנ״ס גבעת אולגה, וזאת על מנת לספק לילדי העיר מסגרת חינוכית איכותית לצד התועלת התעסוקתית להורים.

קראו גם:
חשד להתעללות בגן ילדים בחדרה: הגננת שוחררה למעצר בית והורחקה מהגן
פרסום מודעה ב"יד 2" הסתיים באיומים של צעיר מחדרה על חייל
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן