איקאה ישראל שלחה היום (שני, 4.12) הודעות ללקוחותיה לפיה היא ממליצה להם לשנות את סיסמתם לאתר, ככל והיה להם חשבון אישי לפני שנת 2021 באתר איקאה. על פי איקאה, אירוע סייבר שהתרחש לאחרונה הביא לגניבת מידע אישי של לקוחות, כתוצאה מפריצה לחברה  שאירחה בשרתיה את אתר איקאה עד סוף שנת 2021.

בענקית הריהוט השוודית הודיעו כי המידע עשוי לכלול שם, מספר טלפון נייד, כתובת דוא”ל וסיסמה. “בעקבות אירוע אבטחת מידע אשר אירע בשרתי ספק עבר של החברה, קיימת אפשרות לפיה דלף מידע שסיפקת לנו לפני מספר שנים אשר עשוי לכלול שם, מס’ טלפון נייד, כתובת דוא”ל וסיסמה לאתר איקאה – שפעל עד סוף שנת 2021. (ככל שהיה לך אזור אישי באתר)”, נכתב בהודעה ללקוחות.

סניף איקאה בנתניה

“ההגנה על פרטיות לקוחותינו הינה ערך עליון עבורנו. אנו נוקטים באמצעים המחמירים ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, על מנת לאבטח את המידע האישי של לקוחותינו ולהגן על סודיותו. אנו מציעים לך לנקוט משנה זהירות ולפעול לשינוי הסיסמאות בהן השתמשת בעבר באתרנו, ככל והנך עושה בהן שימוש במקומות אחרים, וכן לנקוט משנה זהירות ביחס למיילים שנתקבלו משולח בלתי מזוהה.

“אנו מתנצלים על אי הנוחות ומזמינים אותך לפנות אלינו במייל חוזר בכל שאלה ו/או הבהרה”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן