מגדלור ניוז

אמש (2.7), במהלך פעילות של לוחמי ומתנדבי של משמר הגבול באזור מושב בית חנניה שליד בנימינה, ביצעו הכוחות חסם יזום.

במהלך החסם, עצרו הכוחות רכב חשוד ובו 4 נוסעים תושבי ג'סר א-זרקא ושניים מתוכם דרושים לחקירה במשטרה.

במהלך חיפוש שבוצע ברכב החשוד ע״י כוחות משמר הגבול, נתפס נשק מסוג ״קרלו״ בזמן שהיה טעון עם כדור בקנה יחד עם תחמושת נוספת בתוך ילקוט שהיה מונח ברכב ליד אחד החשודים.

ארבעת החשודים בגילאי 15-23, נעצרו והועברו יחד עם האמל״ח שנתפס להמשך חקירה במשטרה ובהמשך היום ביקשה המשטרה את הארכת מעצרם בבית המשפט.

בן 26 מאור עקיבא נפצע קשה באירוע ירי בבנימינה

אירוע ירי על רקע פלילי התרחש (חמישי, 29.6) בבנימינה: בשעות צהריים התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות בבנימינה גבעת עדה. על פי הדיווח הראשוני שהתקבל מהמקום, הירי נשמע ברחוב השעורה במושבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הלל יפה גבר בן 27 במצב קשה עם פציעות חודרות.

חובש רפואת חירום במד"א רן לוי סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה".

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירה עם קבלת הדיווח על פצוע הירי שנכנס לחצר בית. הפצוע, תושב אור עקיבא בן 26 פונה במצב קשה (עפ״י גורמי רפואה), למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

עוד פלילים במגדלור ניוז >>
תושב חדרה חשוד שהתפרע בביטוח לאומי בעיר ותקף מאבטחים
פרטים חדשים על מעצרו של בן ה-29 החשוד בתקיפה ומעשים מגונים בצעירות באור עקיבא
חשד: בן 32 דקר בסכין תושב חדרה וגנב את רכבו בגבעת אולגה
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן