מגדלור ניוז

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה הוזעקו במהלך יום האתמול (רביעי) לרחוב המסילה בפרדס חנה בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על פעוט שנחנק.

אביעד קעטבי חובש איחוד הצלה שהגיע במהירות למקום מסר: “הבחנתי בפעוט כבן שנה עם חסימה מלאה בקנה הנשימה בעקבות חנק מגוף זר.

פעוט נחנק דרך המסילה. זירת האירוע | צילום: איחוד הצלה

החובש הוסיף לתאר: “ביצעתי בפעוט פעולות להצלת חייו ובמהלכן הוא פלט חתיכת פלסטיק, לאחר מספר דקות הוא התאושש והסדיר את נשימתו. לאחר מכן הפעוט נבדק על ידי אורן אליה רופא באיחוד הצלה, ובהמשך הוא פונה לבית החולים כשבאורח נס מצבו קל ויציב”.

“טילטלה והטיחה”: תושבת אור עקיבא, סייעת בגן ילדים בחדרה, הואשמה באלימות כלפי פעוטות

כתב אישום הוגש נגד תושבת אור עקיבא, סייעת בגן בחדרה, בגין תקיפה כלפי פעוטות שהייתה אחראית עליהם. בפרשה הוטל צו איסור פרסום על מנת לא לזהות את הקטינים, ומכאן גם את שם הגן בו היא עבדה.

הנאשמת, בת 34, הייתה אחראית על צרכי מחייתם ושלום של הילדים בגן שהיו בגלאי 10 חודשים ועד שנתיים. ממצאי החקירה, כפי שצוינו בכתב האישום שהוגש על ידי הפרקליטות לבית משפט השלום בחדרה, עולה כי ב-28.12.21, שהתה הנאשמת עם מספר פעוטות בגן.

או אז, הפעוט א’ זחל לעבר כיסא שהיה בסמוך לשולחן, הזיז אותו ממקומו והניח עליו את ראשו. הנאשמת, שהבחינה במעשהו של הפעוט, ניגשה אליו ותקפה אותו לכאורה בכך שדחפה את הכיסא בכוח כש-א’ עדיין נשען עליו. כתוצאה מכך, הפעוט נהדף מהכיסא, נפל על הרצפה והחל א’ לבכות.  הנאשמת, התעלמה מבכיו, סובבה במהירות ובכוח את הכיסא לעבר השולחן הסמוך והמשיכה בעיסוקיה בגן. לכתבה המלאה

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן