מגדלור ניוז

אור סקורצרו הוא הנער בן ה-15 שטבע למוות בבריכה במושב בורגתה בעמק חפר. הנער הובהל אתמול (15.7) לחדר מיון ילדים במרכז רפואי מאיר בכפר סבא, במצב אנוש וללא דופק. צוות מיון ילדים החל מיד בפעולות החייאה מתקדמות ולאחר מאמצים רבים להצילו, הצוותים נאלצו לקבוע את מותו.

הוריו של אור הסכימו לתרום את קרניות עיניו. יובל ודנה, הוריו של הנער שניהם חתומים על כרטיס אדי הסכימו לתרום איברים ולהציל חיים. הם אמרו: "האור בעיניו של אור יעבור עם הרבה אהבה ונתינה למי שזקוק לו בחייו".

אור סקורצרו ז"ל | באדיבות המשפחה

מהמועצה האזורית עמק חפר נמסר "אנו מחבקים בכאב את בני משפחתו של אור ז"ל, את תושבי בת חפר ואת תלמידי ומורי בית הספר שפרירים שבו למד. מנהלות ועובדות אגף החינוך, עובדות סוציאליות ופסיכולוגית מטעם המועצה, היישוב ובית הספר שפרירים מלוות את בני המשפחה והתלמידים ברגעים קשים מנשוא אלה"

אתמול סיפרו הפרמדיקית תמרה שליט והחובש מיחידת האופנועים של מד"א בנימין סעדיה: "כשהגענו למקום ראינו על שפת הבריכה נער כבן 15 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק.

"ראו אותו מתחת למים מחוסר הכרה ומייד משו אותו מהמים והתחילו להגיש לו עזרה, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל פעולות החייאה מתקדמות וממושכות ונלחמנו על חייו תוך פינוי לבית החולים כשמצבו אנוש". כאמור, היום נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן