מגדלור ניוז

במסגרת פעילות מבצעית נחושה נגד מחוללי פשיעה, עצרו הערב בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב”ל) בלהב 433, ארבעה חשודים, במסגרת סכסוך עקוב מדם בין משפחות פשע מאזור המשולש.

הערב התקבל דיווח על פעילות עבריינית חשודה של מספר חשודים בפאתי חדרה, במסגרת סכסוך ארוך שנים בין משפחות פשע מאזור המשולש.

כוחות של בלשי יאחב”ל, לוחמי יחידה 33 (הגדעונים) ושוטרי היחידה האווירית, תיקלו את החשודים ומשהחשודים הבחינו בהם, נמלטו ברכבם במהירות מהשוטרים, נסעו נגד כיוון התנועה וניגחו רכבים בדרך.

בסיום המרדף, בלשי היחידה עצרו 4 חשודים והם הובאו למשרדי היחידה.

בתוך כך, תושבים דיווחו על הפעילות החריגה של המשטרה וחששו מחדירת מחבלים מה שעורר בהלה ברשתות החברתיות, אולם היה מדובר בפעילות נגד מחוללי פשיעה פליליים. בהמשך נמסר כי “בניגוד לדיווחים: המשטרה מבהירה כי האירוע בשעה האחרונה בחדרה איננו ביטחוני אלא בפעילות נגד הפשיעה בעיר”.

יממה לאחר מכן (31.7) הובאו שני חשודים – נ”א ו-ע”א בני 29 ו-31 להארכת מעצר. על פי המשטרה, בעת שהחשודים היו בנסיעה ברכב בעל לוחיות זיהוי לא תואמות, נמלטו מהשוטרים בנהיגה פראית מנתניה ועד חדרה. בדרך הם אף התנגשו במכוניות, סיכנו עוברים ושבים ונטשו לבסוף את המכונית. בהמשך הם נלכדו לאחר מרדף רגלי באזור בית אליעזר בעיר.

הם חשודים בעבירות של קשירת קשר לפשע, סיכון בטיחותי של נוסע, זיוף סימני זיהוי של רכב, גניבת רכב, הפרעה לשוטר בנסיבות מחמירות, נהיגה פוחזת של רכב, הסגת גבול פלילית ונהיגה בזמן פסילה.

עדכון ראשון: 30 ביולי 2023 בשעה 20:42
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן