מגדלור ניוז

גלית שאול

ראש המועצה האזורית עמק חפר, גלית שאול, שלחה מכתב דחוף לשר הבטחון יואב גלנט, בו היא מתריעה כי היישוב בת חפר, בשטחי המועצה, סובל מעלייה משמעותית באיום הבטחוני ואירועי ירי.

"היישוב בת חפר הינו ישוב קהילתי גדול השוכן במועצה האזורית עמק חפר בצמוד לגדר ההפרדה", ציינה שאול במכתבה לשר. "כידוע, היישוב ידע ימים מתוחים ומורכבים ולנעשה במרחב זה, משני צידי הגדר/חומה, השלכה ביטחונית ישירה עליהם ועל יתר חלקי מרחב המועצה".

ראש המועצה הוסיפה: "לאחרונה התרחשו מספר אירועי ירי, ושלא כמו בעבר, כוונו באופן ישיר ולא עקיף לעבר הישוב. האירוע האחרון התרחש השבוע (9.8), סביבות השעה 06:00 , כאשר נורו כ-30 כדורים(!) משטח הרשות הפלסטינית לעבר היישוב. כוחות הצבא, בתיאום עם רבש״ץ הישוב, סרקו את

שר הבטחון יואב גלנט

השטח ואף נמצאו ממצאים בשטח הפלסטיני. כרגע,הנושא נמצא בטיפול ובחקירת גורמי הביטחון.

"אנו רואים את ההסלמה בתקריות הירי לעבר הישוב בחומרה ודורשים בכל תוקף לפעול ככל הניתן על מנת להשיב את השקט והביטחון לתושבי הישוב. יש לציין, כי בכל אירועי הירי הללו, כוחות הצבא של חטמ"ר מנשה פועלים בנחישות ובמהירות ויחד עם זאת, מיגור התופעה דורש את התערבות דרג בכיר יותר, שביכולתו לעזור לחטיבה לעמוד במשימתה, ולהשיב תחושת הביטחון לתושבות ולתושבי הישוב.  כתמיד, המועצה עומדת לרשות צה"ל, תסייע ותשתף פעולה כמיטב יכולתה".

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן