מגדלור ניוז

חשד- סחטו באיומים אישה בחדרה וגרמו נזק לרכבה: שני תושבי חדרה, בני 21 ו-41, נעצרו בחשד לסחיטה באיומים וגרימת נזק.
החשוד, סתיו כ’ ואבנר כ’, נעצרו על ידי שוטרי תחנת חדרה בחשד כי ב6.8, בשעות אחרי הצהריים, סחטו באיומים אישה וכן גרמו נזק לרכבה ברחוב הראשונים בעיר חדרה.

לאחר חקירה ראשונית, שני החשודים נכלאו והובאו בהמשך לבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם ב-6 ימים. בתחילת הדיון של החשוד הצעיר יותר ציין כי במסגרת חקירתו החשוד הכחיש את מיוחס לו. יחד עם זאת, כאשר נשאל שאלות מהותיות, בחר שלא להגיב.

מנגד, במשטרה טוענים כי חומר החקירה קושר את החשוד למיוחס לו.
מהדיון עולה כי התלונה הוגשה ביום האירוע. אולם, נציג היחידה החוקרת סירב להשיב האם המתלוננת מסרה את שמו של החשוד בתלונתה. עוד עלה כי החשוד נעצר בבדיקה אקראית, כשהחשוד היה דרוש חקירה.

לדברי נציג המשטרה בדיון, מעבר לתלונתה של המתלוננת, יש בידי החוקרים אינדיקציות שהחשוד ביצע את המיוחס לו. עוד צוין כי בשלב זה אין צילומי מצלמות אבטחה בתיק.
במסגרת הדיון טענה המשטרה כי החשוד השמיע כלפי המתלוננת איומים ודרש ממה כספים. חקירת המשטרה גם העלתה ראיות ראשוניות לקיומו של סכסוך בין השניים.

סנגורו של החשוד, עו”ד יניב דניאל, הכחיש במהלך הדיון את המיוחס לחשוד. אנחנו עוסקים בתיק של מילה נגד מילה או תלונה שמצריכה להיבדק והאדם הזה לא צריך להיות במעצר.

כך או כך, בתום הדיון, השופט יעקב גולדברג, שעיין בחומרי החקירה ושמע את טיעוני הצדדים, קבע כי קיים חומר ראיות הקושר את המיוחס לו. עוד נקבע השופט כי מתקיימת עילת מסוכנות וכן קיים חשש ממשי לשיבוש החקירה. נוכח קביעות אלו, מעצרו של החשוד הצעיר הוארך בחמישה ימים.

מהדיון של החשוד המבוגר יותר עולה כי הוא חשוד במעורבות באיומים. כמו כן, עם מעצרו בוצע עימות בינו לבין החשוד הראשון. במסגרת הדיון, סנגורו של החשוד, עו”ד צחי מצרי ממשרד של עו”ד שי לוי, ציין כי ישנה היכרות קודמת בינו לבין הקורבן וקיים חוב כספי ברקע.
כך או כך, בתום הדיון, השופטת עידית פלד, קבעה כי קיים חשד סביר והאריכה את מעצרו של חשוד זה בשלושה ימים.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן