מגדלור ניוז

מיד לאחר מכן, הוא יצא מהבית ומאז לא אותר. בחלוף כיומיים, ב-19.8, התקבל במשטרה דיווח על אירוע נוסף, שבמסגרתו הבן תקף שוב את אימו. הפעם הוא אותר, נעצר והובא לבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרו ב-5 ימים.

בפתח הדיון, נציג המשטרה סיפר כי החשוד תקף את אימו, כתוצאה מכך נגרמה לה חבלה והיזק לרכושה, כשהחשוד ניפץ את המכשיר הנייד של האמא. עוד סיפר נציג המשטרה כי לאחר האירוע הראשון החשוד לא נחקר מאחר ולא היה בבית, אך לאחר האירוע השני אותר בביתו ונחקר על שני האירועים. לדברי נציג המשטרה, “יש ראיות המחזקות את החשד המיוחס לחשוד”.

במהלך הדיון ציין נציג המשטרה כי כתוצאה מהתקיפה נגרמו לה סימני חבלה כהים בגבה. מנגד, סנגורו של החשוד ציין במהלך הדיון כי מרשו טען כי אולי החבלות נגרמו כי אמו עשתה ניקיונות מחוץ לבית ונפלה. על כך השיב נציג המשטרה כי יש לך התייחסות בתיק החקירה למרות שהדבר תמוה.

בנוגע לאיומים, טענה המשטרה כי ניתן לסווג אותם כאיומים להריגה ורצח. עוד התברר במהלך הדיון כי אין זו הפעם הראשונה שהוגשה נגד החשוד תלונה כשנציג המשטרה בדיון חקר את החשוד אישית רק לפני כחודש. סנגורו של החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית סיפר כי בין החשוד לאמו היה ויכוח על נטילת כדורים כאלו ואחרים, אך לא מעבר לכך.

בתום הדיון, השופטת עידית פלד, שעיינה בחומרי החקירה ושמעה את טיעוני הצדדים, קבעה כי יש די ראיות לקיומו של חשד סביר. עוד נקבע כי מהמעשים המיוחסים נשקפת מסוכנות ולכך יש לצרף חשש לשיבוש החקירה.
חרף העובדה כי מדובר בצעיר ללא עבר פלילי, השופטת האריכה את מעצרו של החשוד ביממה.

קראו גם >>
בן 28 איים לקפוץ מקומה 6 בבניין בחדרה – כך ניצלו חייו
בן 49 מכפר סבא הגיע לפרדס חנה, הסתבך בקטטה קשה ומת מפצעיו ב’הלל יפה’
נקבע מות האישה שנפצעה בהתנגשות בין רכב פרטי לאוטובוס בעמק חפר

בדיון הבא ביקשה המשטרה שוב להאריך את מעצרו של החשוד. בדיון זה התברר כי האם מסרה שהחבלות לא נגרמו כתוצאה מהתקיפה. עוד עלה כי היו עדים אובייקטיביים לאירוע, אך הם טרם נחקרו.

נוכח כך, עתר עורך דינו של החשוד לשחרר את מרשו בתנאים מגבילים. בתום הדיון, השופטת קרן אניספלד, כי במועד הדיון הראשון היה חשד סביר לגבי התקיפה באירוע הראשון. אולם, לאחר מכן, באה אמו של החשוד וביטלה את התלונה. כמו כן, פעולות חקירה מהותיות שבוצעו לא חיזקו את החשד. אולם, יש הודאת מה של החשוד בהתייחס לפן מסוים של תקיפה באירוע הראשון.

כך או כך,  בתום הדיון החליטה השופטת לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים, תוך הרחקה של החשוד מאמו.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן