מגדלור ניוז

תושב חדרה, בן 53, נעצר בחשד לתקיפת קשיש בעיר.
החשוד, רוסלן *****, נעצר על ידי שוטרי תחנת חדרה בחשד כי ב-26.9.23, סמוך לשעה 22:00, תקף אדם מבוגר ברחוב הראשונים בעיר וגרם לו לחבלות בפניו.

עם קבלת דיווח על המקרה, פתחה המשטרה בחקירה ובחלוף יומיים עצרה את החשוד בתקיפה. לאחר חקירה ראשונית, הוא נכלא וביום שישי, ה – 29.9, הובא לבית משפט השלום בחיפה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-6 ימים. היחידה החוקרת יחסה לו עבירות של תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

מהדיון עלה כי הדיווח על המקרה הגיע למשטרה מבית חולים, משם נמסר כי הקורבן סובל מחבלה בראשו. עוד עלה מהדיון  מדברי נציג המשטרה, כי החשוד מסר גרסה והודה במעשה. כמו כן, טען החשוד, שרכב על אופניים,  בחקירתו כי הקורבן פגע בו עם רכבו. לדברי החשוד, הוא ביקש ממנו את פרטיו וזה סירב למסור לו אותם.

על פי המשטרה, נגבתה עדות גם מהקורבן, תחילה בבית חולים ובהמשך נגבתה ממנו עדות מפורטת בתחנת המשטרה. על פי נציג המשטרה בדיון, בשלב זה אין עדים לאירוע ובמשטרה מנסים לאתר כאלו.

סנגורו של החשוד, עורך דין מטעם הסנגוריה הציבורית, טען בדיון: “החשוד היה על אופניים חשמליים והמתלונן היה נהג ברכב. הוא חזר לאחור ופגע בחשוד. החשוד ביקש ממנו את הפרטים כדי שיוכל להשתמש בהם כראות עיניו. המתלונן סירב לתת לו את הפרטים והוא הגיע אליו בצורה מאיימת. החשוד הרגיש מאוים והדף את המתלונן. הוא אמר שהמתלונן הוא שתקף אותו ראשון והוא הדף אותו וכנראה נפל על הרצפה ומשם קרה מה שקרה”. הסנגור עתר לשחרר את מרשו בתנאים מגבילים.

בתום הדיון, השופטת ג’אדה בסול, שעיינה בחומרי החקירה ושמעה את טיעוני הצדדים, קבעה כי קיים חשד סביר.  לאור כך, מעצרו הוארך בשלושה ימים.

.

.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן