מגדלור ניוז


שרון לוי  |  19.9.24  |  19:25


כתב אישום הוגש לאחרונה נגד תושב חדרה בין היתר על הפרת צו פיקוח בעת שהיה מפוקח מין.
החשוד, ש”ד
(30), נחקר על ידי שוטרי תחנת חדרה, כשבסיומה של החקירה הוגש נגדו לבית משפט השלום בחדרה כתב אישום בן שני סעיפי אישומים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי הפרקליטות,  עלה כי כי כנגד הנאשם הוצא ביולי 2017 צו פיקוח ומעקב ובינואר 2020 הוארך הצו ב-30 חודשים נוספים. בנובמבר 2020, נוכח הסכמה בין הצדדים, הותר לנאשם על ידי בית המשפט שימוש באפליקציית וואטסאפ לצורך לימודיו בלבד, באמצעות מכשיר שיהיה בפיקוח אמו ויוחזק על ידה.

באישום הראשון נטען כי באפריל 2022 החל הנאשם לעשות שימוש בטלפון המאפשר גלישה באינטרנט, ללא כל מגבלה, וזאת בניגוד לתנאי צו הפיקוח.  כמו כן, החזיק בטלפון נוסף שאיפשר גלישה בהתאם לתנאי צו פיקוח.  בנוסף לכך, נטען כי הוא החזיק מחשב נייד שמאפשר גלישה באינטרנט.

מכתב האישום עולה כי ב-7 באפריל, במהלך פעילות שגרתית, ניגשו קציני פיקוח לדירה על מנת לבדוק את הנאשם האם ממלא אחר תנאי צו הפיקוח.

במהלך חיפוש שביצעו בדירה, נפל לו מכשיר הטלפון, שאותו ניסה להחביא מקציני הפיקוח.  בנוסף, הוא הפר את תנאי הפיקוח החדש, כשהוריד לטלפון שלו יישומונים וגלש באתרי אינטרנט בניגוד לתנאי צו הפיקוח החדש. 

מכתב האישום עולה עוד כי גלש באתרי פורנוגרפיה, החזיק במאות תמונות וסרטונים בעלי תוכן פורנוגרפי, התכתב עם יוזרים שמי שעמד מאחוריהם הציגו את עצמן כקטינות בנות 13, 16 ו-17.

באישום שני בכתב האישום נטען כי במועד שקדם ליוני 2022 החל להשתמש בטלפון נייד המאפשר גלישה באינטרנט בניגוד לצו הפיקוח. על פי הנטען כי  הוא הוריד ישומונים שאינם ברשימה שהותרה לו, גלש באתרי פורנוגרפיים, החזיק במאות תמונות וסרטונים בעלי תוכן פורנוגרפי והתכתב עם יוזרים שמי שהציג את עצמו מאחוריהם היו קטינות בנות 16 ו-17, וכל זאת בניגוד לצו הפיקוח.
העבירות שיוחסו לנאשם הן: הפרת צו פיקוח, ניסיון הפרת צו פיקוח ושיבוש מהליכי משפט.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן