מגדלור ניוז


מאת: בר תרבות | 13.8.2024 | 14:30


צילומי מסך: כאן 11

במסגרת “בואו לאכול איתי”, תכנית האוכל של כאן 11 המשודרת זו העונה ה-8, שודר השבוע פרק שעסק במישור החוף הצפוני, עם כמה דמויות שאולי חלקכם מכיר. 

את שבוע מישור החוף פתחה עדן כהן מנתניה שאירחה בקומה שלה בבית ההורים את אדי מקיסריה, אייל מחדרה, לואר עמור, תושבת אור עקיבא במקור והיום מתגוררת באחיטוב, ולינוי מפתח תקווה לארוחה בסגנון פרסי ואווירה משפחתית.

צפו בפרק הראשון ששודר ב-11.8 (מתוך עמוד היוטיוב של כאן 11) >> 

אייל, קבלן מחדרה תיאר: “כסף זה כוח. כולנו בסוף עובדים לא בשביל כסף, מי שעובד בשביך כסף מת עם הכסף. אני עובד כדי לחיות. אני אוהב מסיבות בטירוף, במנטאליות אני בסביבות גיל ה-30. אני הולך להיות הביצת הפתעה של כל העונות של בואו לאכול איתי”.

לואר עמור, בת ים מקצועית: “אני מלמדת אנשים, בים, בבריכה, איך לשחות עם סנפיר שנקרא “מונופין”. אני לא נכנסת לים או לבריכה בלי סנפיר, זה לא קורה”, היא תיארה.

אדי, תושב קיסריה, סיפר: “כעיקרון אני אדם שלו וקול. אני קרוי על שם סבא שלי, סבא שלי קראו לו אדולף, שם עם אסוציאציות, אמא שלי לא הסכימה ולכן קוראים לי אדי. באלף”. הוא נשוי ואב ל-6 ילדים. “איזהו עשיר השמח בחלקו. חלקו הוא בית גדול, 1000 מטר, 9 חדרי שינה, קולנוע, ביליארד. יש לי קמע של רבי נחמן מברסלב מאומן, אמרתי שאני שם את זה ולא מוריד ואת האמת הרגשתי שהחיים שלי שונים לגמרי. יש לך חוסן, חוזק, הפרנסה נפתחה יותר”.

עוד השתתפה בתכנית לינוי בת 24, גננת מפתח תקווה. את הארוחה אירחה עדן, בת 27 מנתניה.

בואו לאכול איתי היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על הפורמט הבריטי “Come Dine with Me” של ערוץ 4 הבריטי. התוכנית עלתה לאוויר ב-6 במאי 2012 בערוץ הראשון, שם שודרה במשך שתי עונות והחל מעונתה השלישית משודרת בכאן 11. פרקי התוכנית מלווים בקריינות קומית של שי אביבי.

בתוכנית מתחרים חובבי בישול מי מביניהם הוא הבשלן האולטימטיבי, תוך כדי נוצרים מפגשים חברתיים בלתי שגרתיים היוצרים מצבים טעונים, חלקם קומיים. כל מתמודד מארח את המתמודדים האחרים בביתו הפרטי לארוחה הכוללת שלוש מנות: ראשונה, עיקרית וקינוח. מלבד האוכל על המתמודד להשקיע בבידור ובחוויה הכוללת, כדי לשמח ולארח כהלכה את המתמודדים הסועדים אצלם. בסיום הארוחה מעניקים המתמודדים המתארחים למארח ציון מ-1 עד 10. בתום סבב האירוח נפתחות המעטפות, וחושפים מי מבין הבשלנים השיג את הציון הגבוה ביותר. המנצח זוכה בנסיעה קולינרית לאיטליה.

הפרק השני ישודר הערב (13.8) בשעה 21:45 בכאן 11. 

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
תושב קיסריה
תושב קיסריה
14/08/2024 12:27

למרבה הצער, לקיסריה של היום, יש את אחוזי הזבל האנושי כמו בכל מקום אחר. זו לא קיסריה שלפני עשרים שנה, אפילו לא לפני עשר, והשינוי כולו ללרעה.

דילוג לתוכן