מגדלור ניוז

ההופעה הקרובה של היוצרת והמוסיקאית נעמה אור, תושבת פרדס חנה-כרכור, תתקיים, איך לא, בבית. ב-10.5 היא תגיע למרכז לאמנויות הבמה במושבה ולפני מספר ימים שחררה לאוויר העולם את סינגל הבכורה שלה,"זה לא דרמטי".

מדובר בסינגל מתוך פרויקט פופ-תודעה/conscious pop – 6, שירי פופ כיפיים, קליטים, בהפקה מעולה, עם מילים איכותיות – שמזינות את הלב והתודעה, שיצאו בקרוב.

נעמה אור היא מוסיקאית יוצרת בת 37, שכעת שבה מ-6 שנות אמהות למרכז הבמה – הוציאה אלבום ילדים מצליח, אלבום מבוגרים, אלבום שירי משוררים, ויצרה מוסיקה לסרטים בהוליווד.

האזינו לסינגל החדש (מתוך עמוד היוטיוב של נעמה אור) >> 

חוץ מהופעות, המוסיקה משתלבת בעשייה ובהשפעה שלה – מנחה סדנאות קול, מנחה זוגות במופעים וסדנאות של עומק והומור ביחסים, ומופיעה ב"גברת רביע בטיפול זוגי" – מופע סטנדאפ-טיפולי חדש שצובר תאוצה אצל הקהל ובקהילות המטפלים ועוד יככב בכל הארץ והעולם.

השיר החדש מביא בתוכו את הדרמה והכאב שיש באהבה וביחסים, וגם את האפשרות להחזיק את המורכבות ביחד, מבלי להאשים או להתגונן – וגם להצליח להנות תוך כדי.

"כתבתי אותו אחרי לילה של שברון לב, ואחרי שהקשבתי שוב למילים הבנתי שיש בתוכו את כל מה שאני יודעת על יחסים", היא מתארת.

זהו שיר שהוא כמו קפסולה של כל הידע שרכשתי בעולם הטיפול הזוגי והעבודה שלי ושל בן זוגי עם אלפי זוגות בשנים האחרונות כמטפלים זוגיים, מנחי סדנאות לזוגות, ובמופע הסטנדאפ שלנו "גברת רביע – טיפול זוגי" – מופע שכולו מאולתר ומבוסס על טיפולים זוגיים בלייב עם הקהל".

היא מוסיפה: "בימים המטורפים שהמדינה עוברת – מרגיש לי שמסר כזה, שחבוי בתוך שיר פופ קליט, יכול להרים פה את המצב רוח ולהזכיר לנו שגם בתוך הדרמה, אפשר לבחור שזה יהיה לא דרמטי ולהצליח למצוא פתרון ביחד".

השיר הוקלט והופק עם יוגב לוי (בטון).

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן