מגדלור ניוז

נוי פדלון היא אולי הגרסה הכי קרובה שלנו לטיילור סוויפט. זמרת יוצרת סופר מוכשרת שבנתה את עצמה בשתי ידיים. היא שרה ויוצרת מאז שהיא זוכרת את עצמה, בהתחשב בגיל הצעיר שלה קצת קשה להאמין כמה הישגים כבר צברה ועם כמה אמנים שיתפה פעולה.

בשנת 2012 היא התחילה להעלות שירים לרשת וישר צברה תאוצה, שנה אחרי כבר השתתפה בעונה הראשונה של ״הכוכב הבא״. משם הצטרפה להרכב של איתי לוי, הופיעה איתו וכתבה לו את הלהיט ׳שתישרף האהבה׳. השמועה על היוצרת המוכשרת עברה מהר בתעשייה והיא כתבה גם לעומר אדם, קובי אוז, בניה ברבי, לירן דנינו, פאר טסי, משה פרץ ועוד רבים מהשורה הראשונה של התעשייה.

הפריצה שלה למיינסטרים הגיעה עם הסינגל הראשון שלה ׳סוודר׳ שנכנס ישר לראש מצעד ההשמעות וסימן אותה כאחת היוצרות הבולטות. אחריו יצאו ׳גלגל ענק׳, ׳ אין לך סוף׳, ׳התגעגעתי׳ ׳כמו בכל בוקר׳ ׳אל תגיד׳ והמשיכו לבסס את המעמד שלה ולרכוש לה קהל הולך וגדל של מעריצים.

האזינו לחדש של נוי פדלון (מתוך עמוד היוטיוב של נוי פדלון) >> 

׳תנו לי לחלום׳ נכתב במהלך ביקור של נוי בארה״ב שם הכירה את המוזיקאי דייב נתן שעובד עם שמות גדולים בעולם.

החיבור ביניהם היה חזק ומיידי ואחרי חודש שבמהלכו עבדו על שורות שירים, נוי שלפה את ׳תנו לי לחלום׳ שחשבה שלא תוציא לעולם בגלל שהוא חשוף ואישי כל כך. דייב בדמעות אמר לנוי – ׳זה השיר שחיפשנו׳. נוי חזרה לארץ והתחילה לעבוד עליו במרץ עם המפיק ניר מימון והתוצאה המעלפת היא הסינגל הראשון מהאלבום החדש שלה.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן