מגדלור ניוז

בוסתן תם שבמועצה האזורית חוף הכרמל ציין 12 שנות פעילות במופע התרמה לטובת הבוסתן שנערך במוצאי שבת הקרובה, כשעל הבמה יעלה גם ההרכב ג’יין בורדו.
הבוסתן חגג תריסר שנים של עשייה למען קיימות, בטחון תזונתי וסביבה בריאה, בוסתן שהוקם כהנצחה להמשך דרכו של סרן תם פרקש ז”ל.
ענת פרקש, אימו של תם ומייסדת הבוסתן, ציינה כי הבוסתן הוקם “בתקווה לחיות בסביבה ערכית ומקיימת בארצנו”. מדובר במקום ייחודי, ומטרתו לשנות את המציאות והסביבה בה אנו חיים, בהשראת הסיפור של משפחת פרקש ובחירתם האמיצה להמשיך את דרכו של בנם.
May be an image of 8 people, guitar, violin and accordion
צילום: עמוד הפייסבוק של בוסתן תם
הטייס, סרן תם פרקש, נהרג במהלך פעילות מבצעית, במלחמת לבנון השנייה. פעילות הבוסתן מסמלת את המשכיות החיים ואת תרומתו של תם וחיילים נוספים לקיומה של מדינת ישראל.
במהלך הערב הופיעו ההרכב ג’יין בורדו, והאמנים וההרכבים עמוס צימרמן, שלוש ציפורים וחברים של תם.

“אז אחרי שהצלחנו להתאושש מאירוע התרומה המדהים  שהיה לנו רצינו להגיד תודה כמו שצריך. תודה לכל המשתתפים והתורמים שהפכו את האירוע להצלחה מרהיבה! תודה על כל האהבה והתמיכה הגדולה שקיבלנו, זה כל כך מרגש. תרומותיכם יסייעו לנו להמשיך בפעילות החשובה של שמירה על הסביבה, קידום הקיימות וחינוך לערכים בבוסתן תם.
“תודה מיוחדת למועצה איזורית חוף הכרמל (ובראשה אסיף איזק) ולחברה לפיתוח קיסריה על התמיכה והאירוח במקום היפה בארץ. תודה לג׳יין בורדו, עמוס צימרמן ו-3 הציפורים על השירים המרהיבים. תודה ליקב דלתון, בירה ג׳יימס והסועד הנודד על השתייה הכיפית והאוכל המהמם. כמובן תודה לכל המתנדבים שלנו שהשקיעו את זמנם ומרצם כדי להביא את האירוע להצלחה כה גדולה. יחד אנחנו יכולים ליצור עולם טוב יותר”, סיכמו המארגנים.
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן