מגדלור ניוז

הבית המשותף של הסטודנטים ושורדי השואה: במסגרת התוכנית “בוחרים מחר לעד” נערכה בחדרה לפני חג השבועות תערוכת אומנות משותפת ומרגשת של שורדי שואה וסטודנטים. 
כ-100 מבקרים הגיעו לפני חג השבועות לתערוכת אומנות משותפת ומרגשת של שורדי שואה וסטודנטים שהתקיימה בשילוב ערב גבינות ויין בבית נחמה וירוחם בחדרה, כאשר ברחבי הבית הוצגו תמונות של המשתתפים בסדנת האומנות המיוחדת.
שורדי השואה והסטודנטים. צילומים: עיריית חדרה
התערוכה בנושא בית הינה יוזמה של סטודנטים בתוכנית “בוחרים מחר לעד” מטעם הסוכנות היהודית, שפועלת בעיר בשיתוף עם מחלקת הצעירים בפנאי העיר, המחלקה לאזרחים ותיקים באגף הרווחה ומפעל הפיס.
עדנה שרר, רכזת תוכנית לשורדי השואה מסבירה: “התערוכה היא חלק מתוכנית במסגרתה מתנדבים סטודנטים לבקר את שורדי השואה במהלך השנה. בנוסף עוברים הכשרה שנתית בנושא יזמות קהילתית ובונים מספר פרויקטים עבור האזרחים הוותיקים בעיר עם דגש על זיכרון השואה”.
שורדות ושורדי השואה, הסטודנטים והמנחה שמחו לשתף לגבי התהליך המשותף שעברו יחד – כולם ציינו ששיתוף הפעולה הבין-דורי תרם להם מאוד ושנוצרו חברויות חדשות ומפתיעות. אחת המשתתפות אף אמרה שעכשיו יש לה נכדים נוספים וביקשה שנמשיך במפגשים נוספים.

דילוג לתוכן