מגדלור ניוז

בשנה האחרונה העולם של המוזיקאי והזמר אלון עדר התהפך. עדר, בנו של הגיטריסט האגדי יהודה עדר, עבר פרידה עם שלושה ילדים ויצא ממנה שונה לחיים.
לפני כשבועיים שחרר עדר את האלבום החדש שלו, “החיים שלי פיגוע יפיפה” שנולד מתוך השינויים האלה בחייו. הרגיש לו נכון אחרי המון שנים של ״אלון עדר ולהקה״ לעשות אלבום סולו ולצאת לרגע למקום אחר. הוא פנה למפיקים שהוא הכי אוהב – עיליי אשדות, יונתן הפנר, נמרוד גולדפרב ומתן אגוזי שהפיק ארבעה שירים באלבום. ברוב השירים המפיקים גם היו שותפים לכתיבה באופן כזה או אחר, ואלון לראשונה תפס עמדה של זמר מבצע ולא היה שותף בהפקה.
עטיפת האלבום החדש
״תוך רגע שיחררתי והתמסרתי לתפקיד ונתתי למפיקים להוביל״, מספר אלון, ״הוצאתי הרבה שירים אישיים ככל שעברו השנים אבל האלבום הזה הוא החשוף ביותר מבחינתי ואני נותן הצצה על השינויים וההתמודדויות שעברתי. מבחינה מוזיקלית זאת פעם ראשונה שיש בשירים שלי ביטים וסאונד אחר ואני מבסוט על האריזה הזאת בה יש עדיין שירים מהלב אבל הפעם בחליפה שונה. במקביל אנחנו עובדים על אלבום חדש עם הלהקה ומחוברים בעולם השירים יותר מתמיד. הבנתי שבתור אמן הקללה והברכה היא שאתה חייב להיות חשוף במאה אחוז כדי להיות נאמן לרוח האמיתית”.
אחרי ש”אהבה עצמית” כבש לבבות ורבבות ו”הנשמה הכי נצחית שלי המפתיע עם אריאל זילבר וכהן כיכב במצעדי ההשמעות מגיע תורו של האלבום, אולי היצירה הכי שלמה של אלון עדר עד היום.
אלון עדר. צילום: יח”צ
דילוג לתוכן