מגדלור ניוז

חוזרים לפארק המושבה בזכרון יעקב: בחודשים מאי ויוני, רגע לפני החום הלוהט של הקיץ, יתקיימו הופעות חיות באוויר הפתוח בפארק המושבה זכרון יעקב – זאת בעקבות ההצלחה להופעות החיות במתחם בשנים הקודמות. 

בזה אחר זה, כאמור לאורך החודשיים הקרובים, יגיעו רמי קלינשטיין, אלון עדר מארח את אפרת גוש, נרקיס, ארקדי דוכין ומופע ביטלס לכל המשפחה באווירה מושלמת על הדשא.

ההופעה הראשונה ביום חמישי – 18.5.2023, תפגיש את הקהל המקומי עם הזמר, היוצר והמלחין מהמוכשרים והמובילים בישראל – רמי קליינשטיין.

May be an image of ‎4 people and ‎text that says '‎22.6 נרקיס המושבה זכרון המושבה יעקב פארק LIGAIU 개 הפתוח באוויר 18.5 רמי קלינשטיין 29.6 ארקדי דוכין 15.6 עדר אלון ולהקה את מארחים גוש אפרת 13.6 ביטטס לכל ന המשפחה‎'‎‎

הוא כתב והלחין עשרות להיטי ענק, לעצמו ולאחרים. שיריו הפכו להמנונים בכל בית והם פורטים על מיתרי הלב של כל אחד ואחת מאיתנו. במופע שלו, רמי מעביר את הקהל מסע מרגש ומרומם, דרך המילים והלחנים המוכרים והאהובים, יחד עם אישיותו והופעתו הכובשת והמהפנטת.

בין השירים במופע: צעיר לנצח, מתנות קטנות, קר שם בחוץ, בוא הביתה, על הגשר הישן, שיר אהובת הספן, עניין של זמן, תפוחים ותמרים, קרוב אל ליבך, אש, עוד לא תמו כל פלאייך, הניחי לי, אהביני ועוד.

כל מופע ייפתח במופע פותח של אמנים והרכבים מקומיים, והראשונים שיזכו לעשות לפני הופעתו של קליינטשיין הם ההרכב KOMRADIN. מדובר בלהקה חדשה של אסף חריס​, מוזיקאי מופלא בן המושבה, סקסופוניסט-על ויוצר; ג’אזיסט, ולא רק.

ההרכב החדש משלב את עולמות הג’אז עם המוזיקה הערבית, ויוצר משהו חדש ומיוחד עד מאוד.

לפרטים וכרטיסים. 

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן