מגדלור ניוז

חודש הספר העברי מתקרב לסיומו, ובשבועיים האחרונים נערך בתל אביב וירושלים הירידים המרכזיים של התאחדות הוצאות הספרים בישראל – שבוע הספר העברי. גם לאור עקיבא היתה נציגות מכובדת במהלך הימים הללו – כאשר אלון ארבץ ולידור דוידוב, תושבי העיר, חתמו על ספריהם בדוכני הוצאות הספרים. 
לידור דוידוב זכה בכבוד גדול כאשר קיבל את פרס ברנשטיין לשנת 2023 על כתיבת ספר הנוער העברי המקורי שכתב “הקו החם לאהבה”. “בעיניי, זה רגע עוצמתי לא רק עבורי, אלא עבור כל בני ובנות הנוער בישראל”, ציין דוידוב לאחר קבלת הפרס. “בתור נער, אי שם בעבר, חיפשתי בנרות ספרים שעוסקים בנושאים שבוערים בי. כשלא מצאתי כאלה, הרגשתי חריג, שונה ומוזר.
“אני גאה לומר שהספר שלי צועק החוצה את “השונות” שכל כך סולדים ממנה, שהוא נותן ביטוי לשיח בריא על נושאים חשובים כמו אלימות במשפחה, נטייה מינית וביטחון עצמי! אני גאה לזכות בפרס שמוכיח שהיצירה שלי טובה ושווה מספיק! אני גאה לצעוד עוד צעד במסע הארוך והמתאגר כסופר ישראלי! פשוט תודה.
“באופן די אירוני, נתקלתי לפני כמה ימים בקטע קצר שכתבתי לפני שנתיים, אחרי שקיבלתי תשובה שלילית מאחת ההוצאות לאור:
“אם אתם חושבים שהיצירה שלכם טובה מספיק, אם אתם בטוחים שיש קהל שירצה לקרוא את הסיפור שלכם, אם אתם מרגישים שהיצירה שלכם היא משהו שלא קיים בשוק – אל תפסיקו להאמין. רדפו אחר החלומות שלכם עד שתשיגו אותם, ובמקביל, היו סבלניים. הבינו שיש דברים שלא תלויים בכם. זכרו שלכל דבר יש את הזמן שלו. אז הספר שלי בהמתנה כרגע, מחכה שיגיע אדם אחר שיאמין בו. בינתיים, הסברתי לו (ובעיקר לי) שזה בסדר. כשיגיע הזמן המתאים – הוא ייצא לאור, וכשזה יקרה, זה יהיה הדבר הכי מדהים שהוא אי פעם דמיין.”
דוידוב וגם אלון ארבץ, חתמו על ספריהם בתל אביב, במתחם שרונה, בשבוע שעבר. ארבץ חתם על ספרו “ההגנה הטובה ביותר” על הסייבר הישראלי בדוכן של הוצאת הספרים “סלע מאיר”.
// צילומים: מהפייסבוק 

שישי אישי ● אחרי האקזיט, אלון ארבץ מאור עקיבא משיק ספר חדש על תעשיית הסייבר ורץ לסטארט אפ הבא

בין נטיות מיניות, דימוי עצמי וכתיבה אישית: ספר ראשון ללידור דוידוב בן ה-26 מאור עקיבא

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן