מגדלור ניוז

עדן חסון מצטרף לשולחן השיפוט של ״הכוכב הבא לאירוויזיון״ ויחליף את נינט. חסון ישפוט לצד שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי, אסף אמדורסקי ורן דנקר – יחד הם יבחרו את הנציג הישראלי לאירוויזיון 2024. 
שנתיים לא שודרה התכנית “הכוכב הבא” לאחר שצוות של תאגיד השידור “כאן” בחר את נציגי ישראל לאירוויזיון. אלא שהשנה, הוחלט להשיב את התכנית לקשת 12 על מנת לבחור את הנציג הישראלי לאירוויזיון שיתקיים השנה בשבדיה.  לפני כשבועיים פורסם כי הזמרת נינט טייב, אשר שפטה במשך שתי עונות בתוכנית, צפויה להיפרד ממנה.
חסון כתב לעוקביו ברשת הפייסבוק: “מתרגש מאוד לספר לכם שחברתי לפאנל שופטי התכנית ‘הכוכב הבא’ בערוץ 12 קשת. זו זכות גדולה עבורי לשפוט בתכנית כלכך מצליחה וחשובה שדרכה פרצו אמנים רבים לתעשיית המוזיקה בישראל.  מאמין ויודע שיש לי מה לתת כזמר, מלחין, כותב ומפיק וכאדם שהגיע משום מקום עם הרבה רעב להצליח. אעשה כל מה שאוכל כדי שנביא את האירווזיון לישראל בשנה הבאה”.
עדן חסון. צילום: מתוך ויקיפדיה
הזמר עדן חסון הופיע השבוע בעיר צפת במסגרת אירועי שנת ה-75 לשחרורה ובמהלך המופע עלה לבמה זוג ולפתע האישה כרעה ברך והציעה נישואין לבן זוגה. חסון אמר לקהל: “חברים, היא הציעה לו – אין יותר יפה מזה!”.
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן