מגדלור ניוז

מכבי חיפה – חוף הכרמל יוצאים לדרך: נחתם שיתוף הפעולה בין מועדון הכדורגל ‘הפועל חוף הכרמל’ לבין ‘מכבי חיפה’, במסגרתו ישחקו ילדי חוף הכרמל בליגות בכירות יותר – החל מהעונה הקרובה. זאת תחת המעטפת המקצועית של מועדון הכדורגל ‘מכבי חיפה’ בשילוב אנשי המקצוע של ‘הפועל חוף הכרמל’.

החתימה על שיתוף הפעולה התקיימה היום במשרדי המועצה בעין כרמל, בנוכחות מנכ”ל מכבי חיפה איציק עובדיה, ראש המועצה אסיף איזק, מ”מ ראש המועצה רפי אבני, מנכ”לית מיר”ב עירית אבו פלדמן, מנהלת מח’ הספורט עדי רבאון, רכז הספורט ומנהל המועדון נדב דוידוביץ׳ והמנהל המקצועי של מועדון הכדורגל של חוף הכרמל, שי מימון.

May be an image of 7 people and text that says 'Σ'
צילום: עמוד הפייסבוק של ראש המועצה האזורית חוף הכרמל

במעמד החגיגי, העניקה מחלקת הספורט מגן הוקרה למועדון מכבי חיפה, על ההשתתפות ושיתוף הפעולה במסגרת ‘גביע שווגר’ – גביע המועצה בכדורגל ע”ש שעייה שווגר, שנערך לפני כשבועיים.

רכז הספורט במחלקת הספורט האזורית ומנהל מועדון הפועל חוף הכרמל, נדב דוידוביץ’, אמר: “שחקני חוף הכרמל יזכו לקבל חשיפה בפני המנהלים המקצועיים של מכבי חיפה, ובמידה וירשימו ביכולותיהם יוכלו לעבור לקבוצה הראשונה של מכבי חיפה בצורה חלקה. מהלך זה יאפשר לנו לתת מענה והזדמנות אמיתית לנערי המועדון להגיע מחוף הכרמל, מהבית, עד לרמות הגבוהות ביותר.”

מנהלת מח’ הספורט, עדי רבאון, סיכמה ואמרה “כמי שמובילים את העשייה הספורטיבית הקהילתית אנחנו מחויבים למקצועיות, להתחדשות ולמציאת מענה ופתרונות לכמה שיותר חלקים באוכלוסייה. את שיתוף הפעולה הזה נרחיב בהמשך גם לקבוצת הבנות שלנו, ונמשיך לעשות ככל הניתן על מנת להמשיך ולקדם את הכדורגל כאחד מענפי הספורט המרכזיים כאן בחוף הכרמל.”

 
 

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן