מגדלור ניוז

אם לא שמתם לב או שטרם ביקרתם מאז, החניון ברמת הנדיב בזכרון יעקב הפך להיות בתשלום מחודש ספטמבר 2021 – 25 ש”ח עבור חניית רכב פרטי. אלא שלרשימת היישובים שזוכים להנחה בחניה – התווספו לאחרונה עוד כמה וכמה. 
לאור בקשות המבקרים במתחם הטיולים, הוחלט בהנהלת רמת הנדיב להרחיב את הנחת החניון ליישובים נוספים. החל מה-1.7.23 תושבי הישובים הבאים יהיו זכאים להנחת שכן בחניון רמת הנדיב – 10 ש”ח לרכב (במקום 25 ש”ח): אור עקיבא, בית חנניה, בת שלמה, גן שמואל, דור, הבונים, כפר גליקסון, כפר פינס, כפר קרע, כרם מהר”ל, מאיר שפיה, מעיין צבי, מעגן מיכאל, משמרות, נחשולים, עופר, עין איילה, עין עירון, פרדס חנה-כרכור, קיסריה, רגבים ושדות ים.
שמורת רמת הנדיב בזכרון יעקב. במסגרת: אייל || צילומים: איתי טטרו, pixabay
זאת בנוסף ליישובים שכבר נהנים מאותה הנחה: יישובי אלונה, בנימינה–גבעת עדה, ג’סר א־זרקא, זכרון יעקב ופורדיס.  הכניסה לאתר הייתה ותישאר ללא תשלום והיא כוללת גנים מטופחים, מסלולי הליכה, סרט במרכז המבקרים, גן שעשועים, מתחם פיקניק ועוד.
ברמת הנדיב מציינים כי על מנת לקבל את ההנחה יש להירשם מראש או להגיע בביקור הקרוב לחנות המידע עם תעודת זהות. הרשמה בחנות בחודש יולי, תזכה בהנחה של 10% על קניות בחנות. “אנחנו מייעדים את דמי החניה שיתקבלו לעשייה ערכית ובראשה מספר פרויקטים בעלי משמעות סביבתית וחברתית”, נמסר.
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן