מגדלור ניוז

מי שנסע בימים האחרונים ברחובות בנימינה-גבעת עדה, ככל הנראה לא פספס שלט אחד מבין שלטי אירועי התרבות הפרוסים על מעקות בטיחות ברחובות המושבות. 
העין קולטת את הכותרת “מסע בין שלוש אימהות” ואת התמונה הגדולה של אפרת רפ, תושבת בנימינה, מוכרת וידועה, בת המושבה מאז ומתמיד.
“מסע בין שלוש אימהות”, זו כותרת מסקרנת מאוד להרצאה, אני אומר לה ושואל תוך כדי האם יש ספוילר שהיא יכולה לחשוף מעבר לעובדה שהיא בת מאומצת. “סיפור האימוץ שלי הוסתר ממני שנים רבות”, היא מגלה בראיון, רגע לפני ההרצאה (שלישי, 23.5, 20:00, מתנ”ס בנימינה). “כולם בבנימינה, בטוחים שהם יודעים מי הם הורי האמיתיים. בהרצאה אחשוף את האמת שמסתתרת מאחורי הסוד שהוסתר”.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏אדם אחד‏ ו‏טקסט שאומר '‏REUVEN RAP ראובורפ אימהות שלוש בין מסע ומרגש אישי במפגש רפ אפרת בנייינה תושבי שכל הגדול הסוד על מספרת מכירים שהם חשבו בנניינה מתנ"ס 20:00 23.5 המתנ"ס באתר וכרטיסים פרטים המקומית המועצה עדה Binyamina-Givat Ada Local Council החברה עדה גבעת בנימינה קהילתי מרכז‏'‏‏
מה הביא אותך לרצות לחשוף את הסיפור האישי, שאלתי. “מכמה סיבות”, משיבה רפ. “ההרצאה מהווה הליך טרפויטי עבורי ונוגעת בהמון נקודות והקשרים שיכולים לשפוך אור על סוגיות דומות בקרב אוכלוסיות שונות.
“הסיפור האישי יכול להוות דוגמא ולעודד משפחות המתלבטות בנושא האימוץ ולהסיק מסקנות לגבי שיתוף הילד בנושא האימוץ שלו. כמו כן לחדד את המשמעות מי היא האמא האמיתי ,זאת שילדה,או זאת שגידלה. ההרצאה נולדה לאחר שנים רבות של תחקיר וחיפוש אחר האמת. אני מספרת את הסיפור במקומות רבים ברחבי הארץ,אליהם אני מוזמנת.
אפרת רפ, עסקה במשך 36 שנים כמורה למוזיקה בגני הילדים בזכרון יעקב, בנימינה-גבעת עדה וקיסריה. לפני כ-5 שנים פרשה ומאז היא מנהלת את בית יד לבנים במושבה בהתנדבות, המהווה היכל זיכרון לנופלי מערכות ישראל בבנימינה, המקיים הרצאות, אירועים ופעילויות תרבות.
“מסע בין שלוש אימהות” | הרצאתה של אפרת רפ | שלישי, 23.5 | בשעה 20:00 | מתנ”ס בנימינה. לכרטיסים

 

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן