מגדלור ניוז

“לאורך הימים “מועדון לחבר- מקום של תרבות” ענה על צרכים שאת חלקם ידעתי וחלקם נוצרו או צצו תוך כדי תנועה. היום לי ברור שאכסניה תרבותית כזו היא ערך מוסף ענק לקהילה שרוצה לחגוג את הביחד שלה, ולהנות מהתרבות שלה. אני לא איש שדיבר במושגים של קהילה עד לא מזמן, אבל המועדון הזה לימד אותי עד כמה 4 קירות שעוצבו בהרבה אהבה – כמה חלל כזה, יכול להפוך להיות משמעותי לקהילה”.
כך כתב בשנת 2018, מיקי שטיינר, מנהל “מועדון לחבר – מקום של תרבות” בבנימינה בדברי פרידה ברשתות החברתיות מהמיזם אותו הקים שנתיים קודם לכן. היום (ראשון, 25.6), לאחר שהמיזם כאמור נסגר ושב לפעול, כתב שטיינר כי יאלץ לסגור שוב את שעריו של המועדון במתחם “הפיל” שבכניסה לבנימינה.
“מועדון לחבר”, הוא מועדון תרבות ומוזיקה שפעל בקומה השנייה של מתחם “הפיל” במושבה. הוא אירח אומנים, סדנאות, הרצאות, מופעי מוזיקה, ערבי שירה ומגוון אירועי תרבות. “לאחרונה הודיעו לנו שנאלץ לעזוב את החלל ממנו הפעלנו את “מועדון לחבר- מקום של תרבות” בבנימינה בשש השנים האחרונות. לכן בסוף יוני 2023 תפסק פעילותו של “מועדון לחבר””, כתב היום שטיינר.
“בשש השנים האחרונות עשינו את מה שהיה הכי נכון בעינינו כדי לשמח את הקהל שלנו וגם אותנו. רצינו להנות ממוסיקה בפרט ותרבות בכלל, כאן הכי קרוב שאפשר לבית. בפועל המועדון היה עבורנו בית חם לתרבות והפעילות בו הפכה אותנו למאושרים יותר. לאורך כל הדרך קיווינו שגם הקהל שלנו יחווה אושר יחד איתנו. ושוב הדמעות על האיפור, והחיוך שעוד תפור, נפרם משפתותיך, נפרד כבר מעליך, וסוף לסיפור”.

שטיינר סיפר על האומנים שהופיעו על במת המועדון לחבר ביניהם אהוד בנאי, אלון עדר, אילן וירצברג, איתי אנגל ועמוס נחום, אלון אולארציק , אמנון וולף, ארז לב ארי, אריק סיני, אשכול נבו, אריק זאבי, בירה עמיקתא, בועז כהן ומשה בן יוחנה, גיל קופטש, דורי בן זאב, דורון נשר, יאיר ניצני, יואב קוטנר, יהלי סובול, יסמין פיינגולד, יעל כהן, יעל רוזנברג, ירמי קפלן, יובל שמלא, ליאור כלפון, לאה שבת, מיכל צפיר, נועם בנאי, סי היימן, עברי לידר, שלמה יידוב, שלמה גרוניך, שם טוב לוי, שי אביבי ומיכל ליבדינסקי, תומש (תומר שרון) ועוד רבים.
“בהזדמנות זו אנחנו רוצים להודות מעומק הלב לקהל המסור שלנו, הקהל שכל האומנים שהגיעו לבקר אותנו אמרו עליו שהוא הקהל הכי טוב שהם פגשו. אנחנו נתגעגע למוסיקה, נתגעגע למחיאות הכפיים ונתגעגע גם לקהל שהיה שותף נאמן לדרך לאורך השנים. אז תודה לכולם על הרבה רגעים שלא נשכח לעולם”, סיכם שטיינר.
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן