מגדלור ניוז

הגן הקסום: ילדי גן ארגמן בחדרה יחד עם הצוות החינוכי קיימו תערוכה ייחודית “גן הצבעים” המציגה יצירות אומנות של הילדים בהשראת האומן הבין-לאומי סם חלבי. לתערוכה הגיעו ראש עיריית חדרה בפועל ניר בן חיים, מנהל אגף החינוך שלומי דהן, מנהלת הגיל הרך גילה גואטה לצד ילדי הגן, הוריהם ובני משפחה נרגשים. האומן סם חלבי הבטיח לילדי הגן שיעשה מאמץ להגיע לתערוכה – ואכן קיים, והיה אורח הכבוד.
גן ארגמן הוא גן שעוסק במהלך השנה בלמידה ובקידום תחום האומנות. ילדי הגן לומדים מושגים מעולם האומנות, סגנונות, אמנים, יצירות וטכניקות. הגננת מעיין אוחנה מספרת כי נושא הצבעים הוא שליווה את ילדי הגן לכל אורכה של השנה הנוכחית והתחבר לכל תחומי החיים דרך היצירות והאמנים השונים.

בתערוכה העניקו ילדי הגן לסם חלבי מתנה פרי יצירתם, אותה הם בחרו מתוך כלל הציורים שהכינו לכבוד התערוכה ותעודת הוקרה שעליה חרוט “עץ החיים” המפורסם שלו, על שנתן להם השראה לתערוכה והפך להם את השנה לצבעונית ושמחה. סם חלבי התרגש מהמעמד וציין שהתחרות עלתה שלב וכעת יהיה לו קשה למכור את יצירותיו.
הילדים וצוות הגן ביקרו ב”בית הצבעים” של האומן סאם חלבי בדליית אל כרמל. הילדים התרגשו מהמפגש עם סם חלבי, שאלו אותו שאלות ושמעו ממנו על אהבתו לציור ועל התהליך להקמת “בית הצבעים”. סאם חלבי התרגש מהילדים, מהידע שלהם וסקרנותם וציין בפני הילדים שיעשה את כל המאמצים בכדי להגיע לתערוכה שלהם – וכך עשה. הגננת מעיין אוחנה מספרת כי חלבי הפך לדמות מוערצת בקרב ילדי הגן.
כאמור, זו השנה השנייה שהגן מקיים תערוכת אומנות אשר כניסתה לוותה ברכישת כרטיס, בעלות סמלית של עשרה שקלים, הכסף יועבר לתרומה וזו במטרה ללמד את הילדים את ערך הנתינה לאחר. הוחלט על ידי צוות הגן, הגננת מעיין אוחנה והתומכות החינוכיות קרנית זעירי, מיה כהן ואלינור גואטה כי הסכום ייתרם לכפר הילדים נווה אלישע.
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן