ביטוח לאומי– בירור זכויות כלליות (קצבת נכות, שארים וזקנה). הגשת בקשות לקבלת קצבה על פי הקריטוריונים הקבועים בכללי המל״ל.
רשויות מקומיות – נושא ארנונה, מים, מדידות, תעריפים וכו׳ – בירור ומיצוי זכויות בכל הנושאים הקשורים לחיובי ארנונה ומים. הגשת בקשות וייצוג מול העיריות.
קופות חולים – בירור ומיצוי זכויות באשר לאישור ומימון טיפולים רפואיים. בדיקות זכאות על פי ביטוח רפואי קיים.
משרדי הממשלה – משרד הרווחה, תקשורת, ביטחון פנים וכו׳. פניות למשרדי הממשלה בכל הנושאים האזרחיים כמו רשיון לנשק, זכויות סוציאליות למשפחות חד הוריות או בעלות מסוגלות הורית נמוכה וכד׳.
משרד הפנים – אישורים, תעודות, אשרות – הגשת בקשות וייעוץ בנושאי אשרות (וויזה) ותעודות ביומטריות.
עמידר – נושאי דיור ציבורי – ייעוץ בנושא הגשת בקשה לדיור ציבורי, בדיקת היתכנות הזכאות וייצוג מול מערכות עמידר ומשרד השיכון.
בנקים וחברות ביטוח – עמלות, ניודי חשבון, חשבונות מוקפאים. מיצוי זכויות הלקוח מול הבנקים וגופים פיננסיים נוספים. בדיקת ריביות ועמלות, חיובי יתר ועמלות טיפול בחשבון. הגשת תלונות לנציב ומעקב אחריהן.
סכסוכי שכנים, משפחה וירושה וכד׳.ייעוץ בסכסוכים על רקע חלוקת ירושה, או שימוש ברכוש משותף בבנייה רוויה.