דיווח: חקירה בעקבות תלונות צרכנים שקנו באתר "מחסני חשמל"
האם רשת מחסני חשמל מוכרת מוצרים באתר האונליין שלה, ומזמינה את הלקוח לאסוף בסניף – למרות שבפועל המוצר לא במלאי? כך לפי תלונות שהגיעו לרשות להגנת הצרכן, שהחליטה לפתוח בחקירה נגד החברה.
אתר TheMarker חשף אתמול עדויות של לקוחות כי הזמינו מוצרי חשמל דרך האתר, ונכתב שניתן לאסוף מיידית מהסניף. אלא שכאשר הגיעו שם במיוחד, נאמר להם שהמוצר כלל אינו במלאי והפנו אותם לשירות הלקוחות של האונליין – שכלל אינם זמינים. כן נטען כי בעמוד הפייסבוק של מחסני חשמל מוסתרות תגובות זמן קצר לאחר שהן עולות. לדיווח המלא
מחברת מחסני חשמל נמסר בתגובה: באתר הסחר נמכרים מדי יום עשרות אלפי פריטים. ב-0.3% מהעסקות אנו מתמודדים עם תקלות בנושאי שירות. כל פנייה המגיעה למוקד הטלפוני או מנוטרת על ידינו בפייסבוק זוכה למענה מיידי, ומטופלת עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח/ה — בדומה למקרה שהתבקשנו להגיב אליו. באשר לתגובות בפייסבוק, לא קיימת בחברה מדיניות הסרת תגובות שליליות. יוצאות מהכלל תגובות בעלות אופי אלים ומסית, שלא מכבד את המשתמשים בדף.
דיווח: חקירה בעקבות תלונות צרכנים שקנו באתר "מחסני חשמל"
האם רשת מחסני חשמל מוכרת מוצרים באתר האונליין שלה, ומזמינה את הלקוח לאסוף בסניף – למרות שבפועל המוצר לא במלאי? כך לפי תלונות שהגיעו לרשות להגנת הצרכן, שהחליטה לפתוח בחקירה נגד החברה.
אתר TheMarker חשף אתמול עדויות של לקוחות כי הזמינו מוצרי חשמל דרך האתר, ונכתב שניתן לאסוף מיידית מהסניף. אלא שכאשר הגיעו שם במיוחד, נאמר להם שהמוצר כלל אינו במלאי והפנו אותם לשירות הלקוחות של האונליין – שכלל אינם זמינים. כן נטען כי בעמוד הפייסבוק של מחסני חשמל מוסתרות תגובות זמן קצר לאחר שהן עולות. לדיווח המלא
מחברת מחסני חשמל נמסר בתגובה: באתר הסחר נמכרים מדי יום עשרות אלפי פריטים. ב-0.3% מהעסקות אנו מתמודדים עם תקלות בנושאי שירות. כל פנייה המגיעה למוקד הטלפוני או מנוטרת על ידינו בפייסבוק זוכה למענה מיידי, ומטופלת עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח/ה — בדומה למקרה שהתבקשנו להגיב אליו. באשר לתגובות בפייסבוק, לא קיימת בחברה מדיניות הסרת תגובות שליליות. יוצאות מהכלל תגובות בעלות אופי אלים ומסית, שלא מכבד את המשתמשים בדף.