צעד נוסף במהפכת החשמול: רכבת ישראל קולטת שישה קטרים חשמליים חדשים שישמשו גם בקו בנימינה-חדרה-ת”א
בימים האחרונים נפרקו בנמל אשדוד שישה קטרים חשמליים חדשים מדגם TRAXX מתוצרת חברת ALSTOM. קטרים אלו מצטרפים ל-44 הקטרים החשמליים שכבר נקלטו בארץ ונמצאים בשירות בקווים השונים.
לאחר בדיקה של אנשי אגף הנדסת נייד, יעלו הקטרים על המסילה ויגררו למרכז התפעולי החשמלי החדש בלוד, שם יעברו סדרת בדיקות מקיפה לצד התקנות שונות, לפני השתלבותם בצי הקטרים.
במסגרת מהפכת החשמול, הצטיידה רכבת ישראל ב-63 קטרים חשמליים שצפויים להגיע בפעימות שונות עד לסוף שנת 2024. לצד זאת, הוזמנו גם עשרות קרונועים חשמליים (רכבות ללא קטר), ואלה מופעלים בקווים השונים שכבר עברו הסבה לחשמול, ובעתיד ישולבו גם בקווים נוספים. בנוסף, הסבה רכבת ישראל כ-300 קרונות דו קומתיים אדומים (Double Deck) לחשמל.
פרויקט החשמול, אשר מעל ל-70 אחוזים ממנו כבר הושלמו, אפשר לרכבת ישראל לשפר את השירות באופן משמעותי עבור ציבור הנוסעים באמצעות מעבר להנעה חשמלית בקווים רבים כמו קו ירושלים-הרצליה, קו אשקלון-הרצליה שעובר בכל תחנות טבעת השרון, קו מודיעין-ירושלים וקו בנימינה-רחובות.
צעד נוסף במהפכת החשמול: רכבת ישראל קולטת שישה קטרים חשמליים חדשים שישמשו גם בקו בנימינה-חדרה-ת”א
בימים האחרונים נפרקו בנמל אשדוד שישה קטרים חשמליים חדשים מדגם TRAXX מתוצרת חברת ALSTOM. קטרים אלו מצטרפים ל-44 הקטרים החשמליים שכבר נקלטו בארץ ונמצאים בשירות בקווים השונים.
לאחר בדיקה של אנשי אגף הנדסת נייד, יעלו הקטרים על המסילה ויגררו למרכז התפעולי החשמלי החדש בלוד, שם יעברו סדרת בדיקות מקיפה לצד התקנות שונות, לפני השתלבותם בצי הקטרים.
במסגרת מהפכת החשמול, הצטיידה רכבת ישראל ב-63 קטרים חשמליים שצפויים להגיע בפעימות שונות עד לסוף שנת 2024. לצד זאת, הוזמנו גם עשרות קרונועים חשמליים (רכבות ללא קטר), ואלה מופעלים בקווים השונים שכבר עברו הסבה לחשמול, ובעתיד ישולבו גם בקווים נוספים. בנוסף, הסבה רכבת ישראל כ-300 קרונות דו קומתיים אדומים (Double Deck) לחשמל.
פרויקט החשמול, אשר מעל ל-70 אחוזים ממנו כבר הושלמו, אפשר לרכבת ישראל לשפר את השירות באופן משמעותי עבור ציבור הנוסעים באמצעות מעבר להנעה חשמלית בקווים רבים כמו קו ירושלים-הרצליה, קו אשקלון-הרצליה שעובר בכל תחנות טבעת השרון, קו מודיעין-ירושלים וקו בנימינה-רחובות.