רשת חנויות הנוחות “ילו” מקבוצת פז מציעה מנוי חודשי חדש לקפה במחיר של 30 שקלים, המאפשר ללקוחות לקבל כוס קפה אחת ביום. מנוי זה יכול להוזיל את עלות הקפה היומית מכ-13 שקלים לכוס לשקל בלבד, ומציע עד 31 כוסות קפה בחודש – חיסכון משמעותי של מאות שקלים.
המנוי זמין דרך האפליקציה של ילו וניתן לביטול בכל עת. הרשת, המונה 240 סניפים הפתוחים 24/7, מציעה קפה איכותי של חברת Lavazza האיטלקית, כולל מגוון סוגי קפה ותחליפי חלב. לדברי אריאל אורזל, מנהל הדיגיטל של קבוצת פז, “מנוי הקפה של ילו מציע לצרכנים קפה איכותי במחיר הנמוך בישראל, עם פריסה נרחבת ושעות פעילות גמישות”. הידיעה פורסמה לראשונה ב-N12.
רשת חנויות הנוחות “ילו” מקבוצת פז מציעה מנוי חודשי חדש לקפה במחיר של 30 שקלים, המאפשר ללקוחות לקבל כוס קפה אחת ביום. מנוי זה יכול להוזיל את עלות הקפה היומית מכ-13 שקלים לכוס לשקל בלבד, ומציע עד 31 כוסות קפה בחודש – חיסכון משמעותי של מאות שקלים.
המנוי זמין דרך האפליקציה של ילו וניתן לביטול בכל עת. הרשת, המונה 240 סניפים הפתוחים 24/7, מציעה קפה איכותי של חברת Lavazza האיטלקית, כולל מגוון סוגי קפה ותחליפי חלב. לדברי אריאל אורזל, מנהל הדיגיטל של קבוצת פז, “מנוי הקפה של ילו מציע לצרכנים קפה איכותי במחיר הנמוך בישראל, עם פריסה נרחבת ושעות פעילות גמישות”. הידיעה פורסמה לראשונה ב-N12.